Tuesday, June 10, 2008

SyukRannnn...

aSsalamualaikum tok.... this is toDay tradeMark... hanye aku, zAza n sally je yang faham hehehe..

arini dapat result last sem but without ET mark...
lastweek rase down pasal risaukan .Net mark yang dapat C tu...
hehehe but after i got my result, i'm very happy bcoz the C was changed to B- ....
Yang unexpected sbb Java i got A, n English still with B+... but i know my level....
ohhh itu sudah cukup buat aku hepi sbb xde lg koleksi C dlm study aku...
Sbb C punye pasal ler aku lik JB lastweek pun rase cam best...mcm ade something yg buat aku cam x best...
Alhamdulillah sbb Tuhan still tolong aku...walaupun aku tahu yang aku ni nakal hehehe

To all my group member's for VB.Net last semester, i'm sorry bcoz only me got B- for project.. whatever u said, i don't care bcoz i already had B- walaupun korang kate aku "main kenyit2 mate dgn lecture" hahahaha.... especially for helas hahaha i know u was joking n want to bully me....

Tomorrow is the mid-term exam... ni baru tehegeh2 mintak assignment from Naga.. baru ler sebok nak wat revision... still x serik lagik... heheheh this is students tradition kot...
Hope i will answer it with confidence hehehe...

To all my classmate, good luck for mid-term exams.... dont bring the "ToYoL" hehehe

11 comments:

Helas木村 said...

aku bangga aku anak Malaysia...

hahahahah.

AeiN said...

tahniah coz dpt result baik punyerr.. hopefully result sem nie lg gempak.. ermmm..agknyer camne la result aku.. gud luck for midterm tomorrow..

comely said...

helas : eleh...nak kate aku anak jawa la tu...

aein : result ko pun ok ler... sayangnye ko terhenti di sini... hope u will getting a better life there...

Helas木村 said...

aik terasa la pla.. duih... xda niat wooo . . .

. said...

huhu..tumpang gumbira wat marryamah...hehehe...tapi yg trademark tuh dah berjangkit ke org depan marr tuh...lol...

Miz Teeetttttttttt...... said...

baik lah.. tahniah kak marr...
semua tu dari akak jak.. kalau tak nak c, pun boleh buat.. tak nak b, akak pun boleh buat... chayoo22
semua dari akak jak..

doakan lah mid-term saya dapat jawab ar... kalau tak terpaksa nak berguru dgn kak marr men kenyit2 mata dgn lect hehehhehehe JUst joking k...
kukukukukuk.....

Helas木村 said...

tgk..

kan dah ada anak buah kenyit2 mata.. adus...

hahah.. kasi turun laa ilmu tu.. jgn kedekut.. oopppss.....

Miz Teeetttttttttt...... said...

kak mar..
c saleh tu jeles tu..
dia nak akak trun kan ilmu kenyit2 mata kat dia juga...
dia nak kenyit2 mata kat akak jothi tu...
huhuhuhuhh

Helas木村 said...

alahai.. kesian... nda makna nya aku jeles..

takat main kenyit.. dua mata lagi aku kenyit.. hahha.. sakit mata tau main kenyit2 ne..

ko ne deb.. direct laaa p jumpa... minta petua.. aku xpa... x jg jeles...

betuuulll... x jeleeessss.....
"asal beras aku d rumah x habis aku x jeles.. "

hahahha

comely said...

eh korang janganla gaduh2 kat blog i nie hehehe...
nnt aku kasik tips camner nak kenyit mate kat lecture hehehe...

saleh : kalo beras dah abes, nnt amek kat umah aku.. ade 30kg x pakai lagik hehehe..siap aku bagi kobis nnt

Helas木村 said...

alaa.. takat cakap....
aku pn boleh..

cakap ja xda tindakan...
sama jg.....

hahhaa

brani bagi laa...